Nuffnang

bismillah Pictures, Images and Photos

Sunday, June 20, 2010

Pemulaan perjuangan dalam jalan Islam...





Mula 17hb May 2010, saya mula jejakkan kaki ke IPTS di Bangi (KUIS), perasaan gementar, gemuruh semuanya ada......kerana saya telah tinggalkan zaman persekolahan sudah dekat 17 tahun ini nak belajar kembali agak mencabar bagi saya, tambah ini bukan pelajaran yang saya pernah ada pada zaman sekolah. Kali ini adalah pengajian Islam, dalam subjek-subjek Islamic boleh kata semuanya guna bahasa Arab.......,,,,,,syukur alhamdulillah Allah telah memberi peluang untuk saya pelajari lagi satu jenis bahasa. Pada usia 34 tahun nak belajar bukan senang bagi diri saya, tetapi dengan izin Allah saya akan buat yabg terbaik, kerana kali ini bukan kerana untuk dapatkan sijil malah yang paling utama ialah kerana Allah dan mendalami Islam serta dapat saya dakwah untuk diri saya juga dapat saya sampaikan Islam kepada keluarga, masyarakat, bangsa dan juga umat manusia insyaAllah. Dalam gambar yang dilampirkan ialah sahabat-sahabat baru saya yang belajar sama-sama dalam Diploma Dakwah Semester 1 2010/2011....Doakan untuk kami moga pengajian kami mendapat keredhaan & keberkatan dari Allah serta dapat berjuang di atas jalan agama ISLAM......

1 comment:

Memori Konvo ILDAS 3/2010

Memori Konvo ILDAS 3/2010
Wah Ramainya......Pelajar Baru 7 je, carilah dimana saya.......