Nuffnang

bismillah Pictures, Images and Photos

Monday, June 1, 2009

Renung.......

Hidup sebagai seorang hamba Allah......Aku kerap merenung pada diriku sebelum mataku mula lelap pada mati kecil. Diriku yang selalu berkasar dengan kekawan serta menyakiti hati mereka......Maafkan aku wahai kekawan...... Bukan senang nak meminta maaf pada orang yang telah kita sakiti, aku sendiri pernah menitiskan air mata di depan kekawan sendiri semasa memohon maaf......"Adakah ini diri aku yang sebenar?" kadang-kadang aku tanya pada diri sendiri. Apabila aku kaitkan balik aku dengan agamaku (Islam), inilah perasaan atau "FEELING" yang Allah s.w.t kurniakan pada hamba-Nya. Kekawan ke mana kita pergi, sama-sama kita saling berdoalah untuk setiap insan yang pernah singgah dalam hidup kita walaupun sesaat......Moga Allah s.w.t selamatkan mereka dan kurniakan taufiq & hidayah kepada mereka.

No comments:

Post a Comment

Memori Konvo ILDAS 3/2010

Memori Konvo ILDAS 3/2010
Wah Ramainya......Pelajar Baru 7 je, carilah dimana saya.......